terug

Promotie: Aartsenfruit owns the 10

In de running blijven: voor mensen én bedrijven is het van vitaal belang. Daarom is Aartsenfruit hoofdsponsor van de 10 km tijdens de Bredase Singelloop. Dit prachtige hardloopevenement trok vorig jaar 16.500 deelnemers en 80.000 toeschouwers. Met het eigen runningteam liep Aartsenfruit zich perfect in de picture! Ook met de Aartsenfruitstraat (Halstraat) en het Aartsenfruit House in brasserie Dickens & Jones op de Grote Markt speelde het bedrijf zich in de kijker. Voor de promotie rond het evenement ontwerpt Just-in-Case elk jaar de themacampagne. ‘We own the 10’ was het thema van 2014. We vertaalden het naar shirts, spandoeken, posters en de app. Ook het uitnodigingstraject gaven we vorm. Dat leverde een goede aanloop op!


lees meer

Informatie aanvragen

aanvragen
Promotie: Aartsenfruit owns the 10
Promotie: Aartsenfruit owns the 10
Promotie: Aartsenfruit owns the 10
Promotie: Aartsenfruit owns the 10

Media

Promotie: Aartsenfruit owns the 10Promotie: Aartsenfruit owns the 10Promotie: Aartsenfruit owns the 10Promotie: Aartsenfruit owns the 10

Opdrachtgever

Aartsenfruit
gerelateerd werk
Wervingscampagne Aartsenfruit Wervingscampagne Aartsenfruit wervingscampagne
aartsenfruit
150 jaar Sophia! 150 jaar Sophia! 150
jaar sophia!
Refresh magazine Refresh magazine verfrissende
opmaak!
Meer werk
meer

Informatie aanvragen

Verzenden
Schoonhout 40 - 4872 ME Etten-Leur - Nederland
T: +31 (0)76 - 501 55 50 - E: info@just-in-case.nl
Website: www.just-in-case.nl