terug

Building the brand

“We want an evolution not a revolution!” Dit was het vertrekpunt bij het herpositioneren van het Zweedse witgoedmerk ASKO voor de Europese markt. Een sterk Zweeds merk opnieuw positioneren vraagt om een slimme analyse en een duidelijk plan van aanpak. Bij ASKO betekende dit dat we in een aantal ‘brand’sessies de essentie van het merk hebben bepaald en deze hebben gekoppeld aan de Unique Buying Reasons voor de consument.

De kracht van het merk ASKO is de premiumkwaliteit en de Zweedse heritage. Deze facetten vormden de basis voor een nieuwe merkidentiteit, een nieuw imago en nieuwe communicatiemiddelen (brochures, websites etc.). Belangrijke voorwaarde was wel… “zorg dat onze klanten en gebruikers van het eerste uur ons nog herkennen!” Dit is gelukt! De ontwerpen en marketingaanpak komen uit onze koker en daar zijn we trots op!

Wil jij opvallen met je merk of een advies dat jouw organisatie op de kaart zet? Neem contact met ons op; bel 076 - 501 55 50!


lees meer

Gerelateerde diensten

Concept & strategie

Informatie aanvragen

aanvragen
Building the brand
Building the brand
Building the brand
Building the brand
Building the brand

Media

Building the brandBuilding the brandBuilding the brandBuilding the brandBuilding the brand

Opdrachtgever

ASKO Product: Witgoed Markt: Europa Doelgroep: B2B, B2C

Projectteam

Hans de Regt
meer

Informatie aanvragen

Verzenden
Schoonhout 40 - 4872 ME Etten-Leur - Nederland
T: +31 (0)76 - 501 55 50 - E: info@just-in-case.nl
Website: www.just-in-case.nl